الغندورة (متعة اللقاء)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا في الخدمه ..........

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سيسبان

سيسبان

انا في الخدمه .......... Empty
مُساهمةموضوع: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 1:29 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا صيدلانيه اي سؤال او اي استفسار عن اي دواء او اي حاجه تجميليه انا في الخدمه .....
دودى العسولة

مُساهمةموضوع: تسلمي ياقمر   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 2:05 pm

اوكى يا قمر لو احتجت اى حاجة هطلب منننننك

وشكراً على موضوعك الرااااااائع سهلتى علينا الحكايه ههههههههههه lol! lol! Very Happy Very Happy
سيسبان

سيسبان

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 2:13 pm

ههههههه تسلمي يا دودي يا عسل
لمضه قوى

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 3:07 pm

انتى اللى جبتييه لنفسك ههههههههههههه بصى يا قمر هو ايه احسن شامبو وكريم وزييت شعر بس انا شعرى مش جااف ولا دهنى بس هو ناعم ماشى وياترى الزييت احسن ولا الكرييييم
سيسبان

سيسبان

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 25, 2009 9:11 pm

ههههههههههههههه و لا يهمك انا تحت امرك بس يا رب افيد بصي حبيبتي الاراء بتختلف في ناس بترتاح على انواع و ناس تانيه مش بترتاحلها بس في اجماع و عن تجربه شخصيه شامبو كلير كويس جدا و بصي الزيت للشعر الجاف عشان مفتقر للزيوت و الكريم للدهني بس في حالتك انا بفضل الزيت و انا هديكي مجموعه دي كانت وصفة طبيب و طبيه و اضمن
1-شامبو carava p&c سعره 32
2- بلسم arena ده هتحطيه ساعه الشاور و تسبيه فتره و تغسلي شعرك
3-زيت hairplex oil سعره 28 ده بعد الحمام و نصيحه بعد الحمام متحطيش الزيت على فرة الراس عشان بيسد المسام و تعطيه فرصه للتهويه
يا رب اكون افدتك حبيبتي و لو في مشكله معينه في الشعر قوليلي و انا اساعدك باذن الله
NAHLA ELSHEIKH

NAHLA ELSHEIKH

مُساهمةموضوع: متشكرة   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 2:08 am

متشكرة وننتظر مزيييييييييييييييدك
NAHLA ELSHEIKH

NAHLA ELSHEIKH

مُساهمةموضوع: ممكن   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 3:06 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
======

ممكن طلب انا اختى سنها 14 فى الاعداداى وبتمشي فى الشمس كتير عشان الدروس وكدة فالتحجيبة بتسيب اثر فى وشها بيكون لونين احمر وابيض فإية اللى ممكن يشيل الاثر ده (أثر الشمس ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

====================

وكمان طلب ماما فى وشها شوية بقع سوداء فهى عاوزة تعمل مسك تقشير الوجه ممكن تقوليلى ؟
سيسبان

سيسبان

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 3:29 am

نونه حبيبتي بصي يا عسل بالنسبه لاختك فرق اللون ده طبيعي عشان الشمس هيه ممكن كل فتره تحط لبن على وشها و تغسلو عشان يرجع ل لونه الطبيعي و لازم لازم تستخدم sun block للحمايه من الشمس و هو ابدا مش ضار ممكن تجيب(spectra ban (spf15 سعره 40 جنيه و انشاءالله لسمش مش هتسيب اثر

بالنسبه لمامتك ممكن تعمل تقشير ( سكر + زيت زيتون ) و بعد التقشير تعمل ماسك ( زبادي + ليمون ) بيشيل البقع السودا و بيشيل الاسمرار كمان
و بصي لو طنط عايزه حاجه مجربه في كريم السمك من حراز خالتي كان عندها بقع سوده في وشها و رقبتها و جابتو مع الاستمرار كله راح و الحمدلله
يا رب اكون افدتك يا حبيبتي و اهو هشد حيلي انشاءالله lol!
لمضه قوى

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 2:36 pm

سيسبان كتب:
ههههههههههههههه و لا يهمك انا تحت امرك بس يا رب افيد بصي حبيبتي الاراء بتختلف في ناس بترتاح على انواع و ناس تانيه مش بترتاحلها بس في اجماع و عن تجربه شخصيه شامبو كلير كويس جدا و بصي الزيت للشعر الجاف عشان مفتقر للزيوت و الكريم للدهني بس في حالتك انا بفضل الزيت و انا هديكي مجموعه دي كانت وصفة طبيب و طبيه و اضمن
1-شامبو carava p&c سعره 32
2- بلسم arena ده هتحطيه ساعه الشاور و تسبيه فتره و تغسلي شعرك
3-زيت hairplex oil سعره 28 ده بعد الحمام و نصيحه بعد الحمام متحطيش الزيت على فرة الراس عشان بيسد المسام و تعطيه فرصه للتهويه
يا رب اكون افدتك حبيبتي و لو في مشكله معينه في الشعر قوليلي و انا اساعدك باذن الله

شكرا قوى يا حبيبتى وجزاكى الله خيرا وجعله فى ميزان حسناتك
NAHLA ELSHEIKH

NAHLA ELSHEIKH

مُساهمةموضوع: رد: انا في الخدمه ..........   انا في الخدمه .......... I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 4:39 pm

مشكورين جدا جدا جدا على اهتمامك

انا في الخدمه ..........
صفحة 1 من اصل 1